Don't let me go.

Alltså jag vet inte vad som hänt, men har världens blogglust. Kanske det är för att min kamera är fullladdad och sitter bredvid mig så jag kan ta kort på precis allt jag gör eller något. hahah, aja ni blir väll bara glada att jag uppdaterar. Btw så har jag snart sett klart jersey shore säsong 2. Så får jag sitta och vänta ett år på säsong 3. FML. hahha eller nej skoja bara, insåg jusst att jag har how i met your mother på datorn. Nej nu ska jag sluta svammla. pusshej eller ngt.
BTW WILMA VI MÅSTE DRA TILL IKSU SNART SOM FASEN!!!! oj påtal om träna ska jag boka ngra pass på simhallen. hihi :D

Kommentarer
Postat av: wilmaaa

ja det måst vi! ska vi fara imorn kanske?:D

2011-01-31 @ 21:19:20
URL: http://wiima.blogg.se/
Postat av: your sistaaah

du har mig att tacka till den fullladdade kameran!

2011-01-31 @ 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0