lista ♥

fyll i meningarna
Jag lyssnar på lost med coldplay. ♥

Jag mår bäst
när jag ehm, LEVER LIVET.

Jag pratar
om random saker.

Jag älskar/tycker om choklad, seriöst, jag ska tvinga Helena äta choklad med mig ikv. Fast det kommer vi göra hursom.

Min bästa vän äger!!

Min första riktiga kyss var då jag var typ 4 år.

Jag avskyr dryga människor som är dryga och drygar ner min vardag.

Kärlek äger ibland, och ibland inte. :D

Jag kommer alltid att försöka
vänta, jag försöker aldrig, jag är ju ba? ;)

Jag är hemligt förälskad i
Rajesh Ramayan Koothrappali i big bang theory

Sist jag grät
var längesen

Min mobiltelefon är trasig, borde skaffa en ny...

När jag vaknar på morgonen brukar jag
sjunga ÅH VILKEN HÄRLIG DAAAAAAAAA

Innan jag går och lägger mig så blundar jag

Just nu tänker jag på ehm, vet inte :D

Bebisar är läskiga när dom gråter.

Homosexuella är är folk som gillar samma kön. ;);)

Blondinbella är
ful.

Jag vill verkligen
ha en ibumetin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0