Borta bäst, hemma värst.

Rubriken säger allt. Ville tillbaka så fort jag satte min fot i umeå igen. Har haft väärldens bästa 3½ dagar ever. Har köpt massa kläder och slösat massa pengar på allt möjligt. Vet inte vad jag ska börja med för allt var så hiimla bra! Men iaf så handlade vi kläder halva måndagen och sen drog vi till liseberg och jag åkte atmosfear! Åkte den faktiskt 2 gånger till och med. ;) Första gången grät jag då jag kom  ner till marken igen. Galet så rädd jag var. Har aldrig i hela mitt liv åkt frittfall och började med europas största. Gal1 tuff jag är! Senare på kvällen så träffade vi också Isabelle och Ludvig, alltid trevligt. C: Tisdagen for jag pappa och linda och åkte paddan, mötte ofelia och åt lunch och sen for vi till hotellrummet och fixade oss och drog till Where the action is! Det var huur varmt som hällst och huuur mycket folk som hällst, trore var runt 26 000. Vi såg glasvegas, daniel adams-ray och coldplay! Maaagiiiskt. Idag har jag och ofelia sprungit lite på stan tidigare men vi behövde stressa ganska mkt efterssom vi skulle hinna med flyget klockan 2. Jag sov halva resan hem. Är så hiimla trött för vi har gått upp 8 varje morgon pga att ofelia måste vara på stan klockan 10. Jag måste i vanliga fall på sommarlovet sova 10-12 timmar varje natt för att orka dagen. Men nu blev det bara runt 7 timmar. Men aja. Ni som orkade läsa inlägget äger, puss.
'haha, älska t-shirten♥ (köpte 2 st olika gbg t-shirts.. heh tönt, ja.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0