20:51

Har inte pallat blogga idag. Har börjat flera gånger men sen gett upp för att det kändes jobbigt. Idag har jag iaf varit och ridit på hippo  med Ofelia. Känns galet skönt att ha stallplats där. Förut hade vi ju ingen ridbana/ridhus utan bara en liten äng och en väg längst älven. Plus att Trasan har en box på hippo. Förut stod hon i en hage 24/7. Jaja, nog om stallet. Skulle egentligen träffa Johan idag men mår så jäävla illa. Nästan alla i 9an har blivit magsjuka efter Hajken. Vi misstänker att det är älvsvattnet eller hamburgarna som stekte till lunch igår. Hur som haver så mår jag bara illa, har inte spytt iaf. Men ligger och kallsvättas som en gris i min säng och har sovit 3 timmar ikväll och inte ätis sen klockan 11 idag. Satan vilket inlägg detta blev. Den som läste allt får en kaka. Skojas.

Kommentarer
Postat av: Hellan

EEEEY du en fan skyldig mig kaka

2011-09-10 @ 21:41:23
Postat av: alicia

så jääävla drygt, jag har inte ätit ngt på 24h förutom cola och liite nyponsoppa,dör av hunger men mår ju illa hela fucking tiden :s

btw, tror inte de va hamburgarna, jag åt inte det men jag har spytt asmke + feber </3

2011-09-10 @ 22:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0