tre saker

- Tre saker jag inte förstår mig på: Varför vi människor är så himla korkade, hur rymden fungerar och mig själv.

- Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Parfym, kamera sladdar och högtalare.
- Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på musik som jag mår bra utav, njuter utav ljuset i mitt rum och laddar hem serier.
- Tre saker jag vill göra innan jag dör: Lära mig surfa, resa jorden runt och leva ett förjävla bra liv.

-Tre saker jag kan: Vara bäst, Lära mig av misstag och slösa pengar.
-Tre saker jag inte kan: Kan ju allt, bara jag vill.
- Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Min, Cornelias och Wilmas longboard lista, den är magisk.
- Tre saker jag skulle vilja lära mig: Kunna göra fina filmer, bli pro på skateboard/longboard och spela mera instrument.

- Tre favoriträtter: Är jätte dryg och tycker inte om så många mat rätter så jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0