en påtvingad lista.

Helena utmanade mig på någon list-sak. Är gullig och svarar på hennes frågor helt enkelt.

Frågorna:
1. Om du var tvungen att äta en maträtt i ett år, vilken skulle du välja?
Cesarsallad eller potatismos och skinka. Wiho.
2. Hur många kuddar sover du med?
Hos pappa har jag en, hos mamma har jag 8st..
3.Vem i Backstreet boys skulle du ligga med om du var tvungen att välja någon?
Justin Timberlake, fast han har ju lämnat. :( Alla andra är fula.


4. Vad är så fint att det får dig att gråta?
Brukar inte gråta.
5. Vilken är din favoritapp?
Instagram och 9gag.
6. Vilka tre låtar är bäst just nu?
Queen – I Want It All / We Will Rock You Mash-Up - Sucker Punch: Original Motion Picture SoundtrackTyler, The Creator – NightmareEmily Browning – Sweet Dreams (Are Made Of This) - Sucker Punch: Original Motion Picture Soundtrack
7. Vilken är din senaste webb-cam bild?

8. Vilket är ditt favoritplagg?
Min lodis tjocktröja som är den skönaste som finns.
9. Har du någon gång försökt odla unibrown?
Brukar måla dit det istället, vem har tid för att odla?
10. Din första kärlek?
Tror ju inte på kärlek, men Ludvig var min första pojkvän iallafall. Det höll i många år!
11. Favoritchoklad?
Marboue mouse skit.
12. Är du feminist? Varför/varför inte?
Alltså jag bryr mig väll lite, men inte speciellt.
13. Vad är dina planer i sommar?
Peace&love, Kanske danmark med Wilma, vänner, sola, moped utflykter och äga livet.
14. Har du något djur?
En häst, fyra katter, en hamster och en hund. Snart så kommer även ha kycklingar!
15. På skala 1-10, hur mycket äger Helena?
0

Kommentarer
Postat av: Helena

</3

2012-05-06 @ 15:21:58
Postat av: LN

hahaha 0 fett ägd joa

2012-05-07 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0