svar på tal hihi :PP xD

Plugget är inte sådär jätte hemskt som det flesta beskriver det att vara. Vad jag hör så låter det som om Midgård och Draggen har det mycket stressigare med inlämningar, prov osv. Jag tycker liksom att det är medelmåttigt, kan inte klaga iallafall. 
Skolan i sig är bra med fina lokaler, bra lärare och inte så speciellt stor. Dock har jag lite svårt med hela Minerva stämningen, trivs inte sådär asbra med människorna i allmänhet vilket resulterar att jag i största delen är själv om jag inte hänger med Min syster, Malik eller Cornelia. 
Naturlinjen är dryg, ja. Om man hatar matte så ska man absolut inte gå natur med tanke på att jag har fem mattelektioner i veckan. Annars är det en bra linje speciellt i trean då du får fördjupa dig i ett utav naturämnerna och om du till exempel väljer biologi (som jag älskar hehe) så får man fara till tyskland och studera skogarna där(roligaste som finns). 
 
Dock ångrar jag att jag valde Natur på Minerva i efterhand efterssom min största framtidsdröm inte har något alls  med mycket plugg att göra. Vilket leder till att jag inte har någon motivation till allt plugg så tycker jag atm att skolan är piss men ska försöka härda ut tills studenten då jag kan do whatever the fuck I want, wiho. 

Kommentarer
Postat av: O

Alltså Elvria! Om du känner såhär redan nu, att du egentligen vill gå på midgård så...BYT! Jag har insett det nu och tycker det är näst intill ogenomlidligt fast jag bara har en termin kvar... Bara ett litet, viktigt, roligt tips sådär öh heh :) :) :)

2013-01-08 @ 22:26:29
Postat av: Mmliii

vad är din framtidsdröm? :D

2013-01-09 @ 21:54:30
URL: http://mligunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0