2013 lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gett ut mig själv till en annan människa helhjärtat.

Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Hade inga löften, inte vad jag minns iaf hehe.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Icket

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tur det.

 

Vilka länder besökte du?
Grekland

Är det något du saknat i år som du vill ha nästa år?
Mer glada miner och festivaal. 

Vilket datum från i år kommer du alltid minnas?
7/3

Vad var din största framgång?
Att jag sålde min peace & love biljett en vecka innan dom konkade!! OCH att jag i slutet av 1an gick från att ha f i allt uton tre ämnen till att vara godkänd och lite mer på alla ämnen under två månader. 

Största misstaget?
Inget speciellt vad jag kan komma på, väldigt mycket bra steg iår woho.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inte något märkvädrigt.

Bästa köpet?
Resor!! 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och att åka till Tom skulle jag tro. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Tom, Familia och vänneer!!!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om detta år?
Lol typ alla på Toms bmw lista...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
har fått hantera jävla massa jobbiga saker men sen har jag ju vairt glad också!!

Vad önskar du att du gjort mer?
Spontana resor, festivalat, träffat mer människor.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Mått dåligt ehe.

Hur tillbringade du jul?
Hemma till början, Sedan till Patriks bror och träffade hans familj och sedan tv-spelandes med Tom och Gustaf.

Största musikaliska upptäckten?
The Weeknd<33

Något du önskade dig och fick?
EN NY TELEFON, ojoj ni förstår nog inte hur seg min gamla iphone var. Kände mig ganska välförtjänd en ny dessutom då jag hade min 4a i 2,5 år och INTE EN ENDA SPRICKA har den.

Något du önskade dig men inte fick?
En engelsk bulldog <//3

Årets bästa film?
The hobbit såklart.

Vad gjorde du på din födelsedag ?
Åh seriöst bästa födelsedagen någonsin!! Paket på sängen, överaskad i matsalen av Julia och Wilma med kladdkaka, ballonger och partyhattar. Lunch på garaget med pappa. Efter skolan hämtade Tom mig så for vi till Haddingen då släkten kom och fikade. <3 <3 <3 <3

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det hade ju inte suttit fel med en till utlandsresa och ifall jag farit på någon festival höhö.

 

Hur skulle du beskriva din stil i år?
Ja nu är jag jävligt nöjd, slutat ha på mig endast för stora killkläder utan kan även ha lite mer tjejiga saker utan att känna mig som en mainstreem draggen-brutta. 

Vad fick dig att må bra?
Att jag bytte skola har gjort såååå himla mycket, oj så nöjd jag är!! Sen massa musik, vänner, finaste pojkvännen, sommar, skaffat fina klasskamrater och massa mer.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Oj vet inte, finns för många goingar.

De bästa nya människorna du träffade?
Mina nya klasskamrater, så fina människor!

En värdefull läxa du lärt dig i år?
Att välja med min egna vilja i fokus.

Citera en sångtext som summerar ditt år?
Länkar några låtar som stämmer in rätt så bra istället.
The Weeknd – Rolling Stone
Queen Latifah – U.N.I.T.Y. - Album Version (Edited)
Mac Miller – Objects in the Mirror


Kommentarer
Postat av: rebecca

"Hur skulle du beskriva din stil i år?
Ja nu är jag jävligt nöjd, slutat ha på mig endast för stora killkläder utan kan även ha lite mer tjejiga saker utan att känna mig som en mainstreem draggen-brutta."
Haha är likadan!! Känner precis samma sak.

2014-01-04 @ 19:36:14
URL: http://beccooo.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0