BTSTU - Jai Paul

Nå mobilbilder för nån vecka sedan. Överlevde världens segaste måndag. Helgen var över förväntan. Fredag så hängde vi hos Wilma. Lördag så var det familjemiddag hemma i haddingen. Åt frukt som mamma och Patrik tagit med från thailand och kollade på film. Nu ska jag överleva en till skolvecka. Men, ska ju faktiskt på klassresa om en vecka till Stockholm!! Så bortsett från allt plugg är livet himla bra. Är så himla dålig på att skriva vettiga blogginlägg, därför håller jag mig till endast bilder lololol. Ha en bra vecka.

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

såna träningstights är riktigt snygga!

Svar: Ja jag älskar dom!
Elvira Widstrand

2014-03-24 @ 23:38:16
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0