lista

TIO JAG.
1. heter: Elvira lovisa widstrand
2. ålder: 13
3. bor: umeå
4. längd: 165
5. bästavän: typ alla mina vänner :]
6. parfym: olika ;p
7. har på mig: pyamas byxor och tjocktröja
8. har kompisar av det andra könet: Många
9. ska göra nu: Fara till fader
10. har bra självförtroende: Näh


NIO HAR
1. har en sjukdom: Yeah
2. har många kompisar: Tillräkligt
3. har pengar på mobilen: Yeah
4. har haft självmordstankar: Har väll alla
5. har vart kär i en som inte känt samma sak: Think so
6. har en kompis nu sedan barndomen: Ja
7. har duschat idag: Ska
8. har vart full: Nä
9. har skilda föräldrar: Yeah


ÅTTA ÖVRIGT
1. vart utomlands: JA
2. vart var du utomlans sist: turkland
3. vem berättar du allt för: Migsjälv, eller haha nä men ingen
4. vem litar du på mest: Migsjälv
5. senaste inköp: ehm..vettefan
6. ljuger om vart du är till dina föräldrar: nä
7. tycker om någon just nu: Njae, vet inte
8. har åkt skidor: Ja

SJU SENASTE
1. du pratade med: helena
2. du pratade i telenon med: Helena
3. smsa med: Helena:s
4. du kramade: kusse
5. du pussade: Vettefan
6. du msnade med: Juliette helena och emelie
7. du sov bredvid: kudden


FEM ANTINGEN ELLER
chips eller godis? godis
bästa vän eller många kompisar? alla mina vänner är typ mina bästa ;p
jeans eller shorts?: shooorts
svart eller gult? svartt
mp3 eller iPod? ipod!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0