Happy never after

Hej, helgen har varit finfinafisken! Spenderade den med min underbaraste fina, SOM ÄNTLIGEN KOMMIT HEM FRÅN TOKYO!!♥
Har inga bilder jag kan bjuda på från lördagkväll men den var finfin, såg film sen gick vi ut ett tag. När vi kom hem så somnade vi typ, haha latisarrr! På söndamorgon så fixade vi oss och tog bussen till stan, Inne i stan så for vi och åt pizza på trekronor med ålleee. Sen så drog vi till donken och köpte mjukglass mummaa! Då vi ätit klart så åkte vi till holmsund. Så kom Isak och då gick vi till tommy, vi skulle till konsum och handla chips till kvällen, och tommy skulle köpa mer godis som han skulle he i sitt påskägg. När vi väl kom fram så var teo där helt ensam, Jag tycker det var lite konstigt..För han hade inte ens tänkt handla. hahaha jag lovar han stalkade oss;p Aja, men då joinade han oss. Vi handlade och drog till fina och Pratade och dampa. Sen gick vi ut och la oss på en väg och skulle kolla på stjärnorna. Men der var molnigt=kolsvart himmel.. Så vi fortsatte prata och sen så dansade tommy jätte fint..HAHAHAHAH,åh. jag orkar inte. Men sen drov alla hem och jag och fina såg film och målade naglarna och snackade, Sen somnade hon i soffan där jag skulle sova. Så jag typ låg på henne sen när jag skulle somna för jag såg klart filmen;p Sen vaknade vi typ halv9 och började se en film om mcr;* Haha, jag och fina har det fortfarande fastlåst innom oss. Frank är snygg<3<3<3<33<3<3<3 okej.ska.ge.mig. Men hon skulle fira hennes mormor som fyller 75idag, Så då fick jag skjuts hem:D
Bilder;(bara från söndagen,har inga andra. Och jag har tagit dom av fina.)




Från lunchen.

hihi, jag har jätte platthår..naat.

OBS:COLAN ÄR FRÅN JAPAN!!! COOLT VA?!?!?! MHM, FAST DEN SMAKADE BAJS:(

Jag lekte med snön medans vi vänta på isak. jag knäckte en snöklump med pannan!!! det gjorde ont:(

dom spelade gitarr(stavning?)

Jag försökte hänga med..

Teo på konsum

ja..isak..

han ville inte gå ut, men vi tvingade honnom

coola..

Jag och fina tjockade oss.

(Vissa bilder är jätte oskarpa, men det är finas kamera som dampar.)



Kommentarer
Postat av: fina

alltså nej, för det första så är gerard snyggare än frank, alltså 100 gånger.

för det andra så äger faktiskt min kamera!!! :c

2010-04-06 @ 17:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0