Dag 30 – Ett sista ögonblick

Eh, eftersom jag inte fattade dag 29 och missade den så tar jag 30 nu.
Jag vet inte riktigt ett till ögonblick som jag minns så bra, för jag har ju behövt skriva om massa ögonblick hela tiden känns det som. Men om jag nu måste klämma fram något så får det väll bli, ehm.. Första gången jag var i Åsele på åselemarknad 08 tror jag det blir. Minns hur jenny spillde varmt caffe på ngn random som fick damp och då jag fick värsta utslagen på benen för jag rullat mig i ngt cp gräs. Och så vi köpte polis t-shirts och tog massa bilder med polisbilar och taggade upp oss på att springa och krama en polis. hahha, åh saknar att vara 11 år och inte bry sig om något alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0