heartbeats

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Festivalade, rockade allt, var crazy_bitch :PpP

Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Hade ett vilket var att lära mig vika pappersfåglar, gjorde jag det? Svar nej för jag är lat och too cool for that.

 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
NeinNein

Dog någon som stod dig nära?

Min lillebrors hamster som stod mig nära hjärtat, rip Theodore <333

Vilka länder besökte du?
Hehe klev ett steg i norge -World explorer- 

 Är det något du saknat i år som du vill ha nästa år?
Kanske lite mer glatt humör från min sida

Vilket datum från i år kommer du alltid minnas?
26/7 6/12 hehe 

Vad var din största framgång?
Jag har gått från en liten knåpp till en vacker blomma!!!!!!

Största misstaget?
Min negativa inställning till typ allt

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk i huvet :ppPpP

Bästa köpet?
Alla fina kläder!!!!! Plus resorna i sverige och peace & love 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder <3333

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina kläder hehe

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om detta år?
Typ alla från odd future mixtapet och mellowhypes platta

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare fast rockade lika mycket för det!!!

Vad önskar du att du gjort mer?
Åkt mer bräda i sommras, softat och skrattat

Vad önskar du att du gjort mindre?
Mått dåligt hehe

Hur tillbringade du jul?
I min stugan och körde skoter!! 

Största musikaliska upptäckten?
Hehe massor

Något du önskade dig och fick?
Train track memories boken!!! Omg dör så fin den är.

Något du önskade dig men inte fick?
Inget, har ett mycket fullbordat liv<333

Årets bästa film?
Lords of dogtown!! Sen har jag mest glott på serier hehe...


Vad gjorde du på din födelsedag ?
Fick paket<333

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag inte varit så dum i huvudet och börjat natur på minerva, vadfan tänkte jag ens? Media på midgård hade ju varit drömmen. Åhhh hatar mig själv forever brb dö.


Hur skulle du beskriva din stil i år?
Tog tag i den som fan, nu är min garderob himmelen!!! (skoja måste ha mer kläder) 

Vad fick dig att må bra?
Sena sommarnätter, festival, konsärer, skrapade knän, skateboard, natthumor, människor, musik osv osv osv

Vilken kändis var du mest sugen på?
T.mills, döda mig så snygg <333

Vem saknade du?
Typ no one

 

De bästa nya människorna du träffade?
Hehe lärde typ inte känna så många nya, men Tom 

En värdefull läxa du lärt dig i år?
Hehe inget, fortfarande lika dum i huvet <33


Citera en sångtext som summerar ditt år?
''party like it's 2012'' :PpPpP 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Men byt bästa år till midgård då, för de ska ju gå att kunna byta till hösten o ändå kunna hamna som i tvåan. För de ska då ja göra om det finns plats i sam!:) förstår din ångest med linjer de suger när man känner att man valt fel...

Svar: Alla media klasserna är fulla så det enda är att gå om ettan isåfall vilket inte känns sådär skitkul. )))):
Elvira Widstrand

2013-01-04 @ 20:50:52
Postat av: Anonym

kan du snälla göra ett inlägg om det är på minerva, tror det är många som är intresserade om det, är det mycket plugg på natur linjen? Är skolan bra osv:) skulle vara guldvärt!

2013-01-08 @ 15:56:51
Postat av: Dina

Hej:) Undrar vad du har använt för kamera här? Hade varit fett snällt om du hade svarat :)

2013-02-07 @ 07:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0