Dag 15 – Mina drömmar

Jag vet inte om  man ska skriva om sina drömmar som man får då man sover eller typ ens ''mål i livet'' men jag antar att det är typ ''mål i livet'' så jag skriver om det.
Enda sedan jag gick i 5an har jag velat bli frisör, och jag har inte besökt en frisör salong på 3år utan jag har klippt mig själv i 3år. Jag vet att jag aldrig kommer få tillräckligt bra betyg för att ta mig in i den linjen, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Men annars så är en dröm jag har är att bli rik och flytta till göteborg.

Kommentarer
Postat av: anne

du kan ju göra praktik på en frisörsalong och komma in den vägen.

misslyckas du så har du ju ialla fall försökt.

2010-12-19 @ 15:37:27
URL: http://annoee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0