Do it

En blöt elvira har kommit hem efter dryg frilufts dag, Först körde vi någon cp med cp saker, och jag blev arg för att dom vissa fuskade, Men aja :) Sen hade bi lunch och det var mackor och saft, sen så tog jag saft och blandade ner energidricka, coca cola, docktor pepper, multivitamin, regn, passionsfrukt läsk och saft såklart :) Och efterssom jag är tät i näsan kände jag inte smaken och drack upp det s: alla andra bah, omg grosss! Sen så började jag må illa ): Men jag överlevde (a) sen så körde vi brännboll, vi ägde då man skulle ta emot bollarna, men sen när vi skulle skjuta sög vi, men vi vann mot melbourne iaf! :) Jusst nu är jag jätte trött och vill bara sova. Men ska göra ett fika sen skriva klart svenskan.

ofelias bild, men jag tycker den passar bra in efterssom det började regna satan på brännbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0