.

haha, märke jusst att jag inte bloggat på typ 1000 år.
Men jag har inte laddaren till min kamera hos pappa så det blir lite tråkigt att blogga när man inte har ngt att lägga upp... ): Men anyway. Som ni vet så såg jag grubberevyn med anna i fredags. På lördagen så for jag in till stan med syster fader lillebroder+hans kompis. jag köpte ett par jeans och sen åt vi lunch. Efter lunchen så fick vi glass, jag åt min första kulglass 2010! :D åh blåbär<3<3<3<3 Sen drog jag till cornelia och var med hon elin och wilse, det var asnais! Söndagen spenderades med cornelia den med, På kvällen drog vi till rasmus och dampade sönder på hans studsmatta. haha åhh jag och cornelia med våran humor...;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0