love me, love me, say that you love me.


HEJ VÄRLDEN! Solen skiner ute, det är fredag, det är varmtute och inge snö alls! (typ) Och jag ska sitta hemma, eller ah. Efter middan ska jag dra in till stan med anna och köpa mjukglass sen ska vi se grubberevyn. Naiss! Och nu är jag hungrig. ): ikvall måste jag fara till kvantum och köpa maraboue polka!! Om inte den finns ska jag köpa persionsfrukt och chilli! (stavning? :s) Aja, kanske blir dålig uppdatering ikv. Men jag tror dom flesta är ute och gör saker endå så ;p
Och åhh...Jag blir så jävla less!!!!!!!!!!!!!!!! Attention whore.. Skaffa dig ett liv istället. För ingen bryr sig c:

Kommentarer
Postat av: finnnnnnnaaaaa

HEHEHEH TYCKER DU BORDE PRATA MED MIG:]

2010-05-07 @ 19:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0