morsdag.

chacha bloggn!
Idag så vaknade man vid halv 12, Sen for jag till wilma, vi satt vid datorn drog till maxi fotade och träffade johan, ja det gjorde vi på 3 timmar! Sen så drog jag pappa och gustaf till sjukhuset för att träffa farmor. Där träffade vi även Mamma och farfar, Vi satt där ett ganska bra tag och balbade och spelade shack(stavning?) Sen så for jag hem, och mötte rasmus+isak. Vi låg på rasmus studsmatta och dom typ brottades eller vadfan dom nu gjorde ;p och så sprayade vi stödet på rasmus nya crossmoppe, men jag han inte åka för hans pappa hade skruvat lös bromsen? s: hahah. Och efter det drog jag upp till någon pizza resrurang med farfar pappa gustaf och mamma. Sen så for vi hem efter typ en timma. och ah, nu sitter jag hemma :)

bild från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0