lista<3

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? yes.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hah, nej
Hur många har du varit kär i? 1
Är du kär just nu? Nope, gillar en. Men kan inte säga att det är kärlek precis.

- Tio frågor om dig själv
Namn? Elvira
När fyller du år? 17e okt.
Några piercingar? 7 Inga, har hål i öronen men använder  aldrig örhängen.
Vad har du på dig just nu? skjorta, linne, halsduk, tights och underkläder
Vilken årstid är bäst? våren/sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna och se fram emot ngt man ska göra på dagen, eller vakna och titta upp och ser en persson man tycker om väldigt mkt.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Jag vet inte riktigt
Vad är du bra på? Tänka för mkt
Vem älskar du mest på denna jorden? Mina närmsta
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? beror ju på vem man sover med. Och om det är en skön säng. hah

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? ingen<3<3
Vem är den roligaste av dina vänner? Donno, alla jag är med är ju roliga. Annars hade jag knappast varit med dom :cc
Vem är snyggast av dina vänner? Alla såklart!
Vem är mest partyprisse? Nella, Cornelia, Wilma osvosv

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? ofelia
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Funkar iaf
Vem är farligast i din familj? jag
Vem ser roligast ut i din familj? Gustaf
Vem är coolast? jag förfan
vem sover du oftast med? Min lillebror brukar komma och sova med mig då han inte kan sova så, min lillebror. 

10 frågor om idag
Vad har du gjort? Vaknat, ätit, tagit bussen hem, gått en dryg bit med min 100kilos väska, kommit hem, bytt om, tagit bussen till stan, drog en smoothie på waynes, gick till mvg och köpte en present till min syster, tog bussen hem igen, pysslat till ofelias present, pratat med ofelia, suttit vid datorn. Stressig dag? ja.
Vad ska du göra nu? Äta hoppas jag på iaf.
Har du gjort något dåligt idag? Kanske inget jag tycker är dåligt, men vissa andra kanske? eller va?
Vad har du ätit idag? En macka, frukt smoothie, drickyogurt
Har du duschat idag? Nope, men ska.
Är du trött nu? Nej:)
Vad händer idag? Ingen aning, vill dra och grilla eller se bio. hmmm.
Går du i skolan? Inte nu, lov förfan
Har du varit i skolan idag? Nope

- ANNAT
Hur mår du just nu? lever iaf
Har du piercat dig? nej
Är du hungrig nu? nej
Vad är klockan nu just nu? 18:15
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? fb, bdb,blogg

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Wilma
Vem ringde du senast? Nella
Vem sms:a till dig senast? Helena
Vem sms:a du till senast? Wilma

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? 5min
Hur länge sen var det du träffa din farsa? eh, fredags

- ÖVRIGT
Gillar du punk? njae
Har du sminkat dig idag? yes

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? reklamfittan
Vilket är ditt favoritband/artist? My chemical romance<3<3<3
Vad gillar du för musik? allt.

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Ja
Har du fler än 3 jeans? Yes
Har du fler än 5 tröjor? Ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Hah, a
Använder du wax? Nope
Använder du ögonskugga? yess
Använder du kajal? Ja
Använder du hårspray? Ah
Använder du volymspray? nej
Använder du mousse? Nope
Använder du deodorant? Ja
Använder du skinspray? Nope
Använder du parfym? Ja
Använder du läppglans/läppstift? Händer
Använder du brunkräm? Neeeeej
Använder du rouge? Ja
Uppsatt hår eller hängande? utsläppt, eller va?
Plattar/lockar du håret varje dag? ibland lockigt ibland platt.

KÄRLEK
Är du kär just nu? Men det har du redan frågat :c
Har du kysst någon idag? Nej
När kysste du någon senast? sportlovet :S:S:S
Är du romantisk? Hah nja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jusst nu förhållande. Fast det går i perioder
Har du varit tillsammans med två samtidigt? då jag gick i 2an :):):)
Vem sov du senast bredvid? Lina
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Daniel på sportlovet
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Neeeeeeeee
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej i pannan såklart<3<3<3  faaaaaaaast.. näe
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Olika jue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0