Given Up

SHENAREE. har varit på stan 5 timmar ;s vet inte hur jag riktigt orkade.. Men iaf så hade vi skola tills halv 12, så då drog jag lina och betty till subway och åt där och gick efter det vidare till stan och kollade runt. Men dom blev less typ 20 över 2 och jag skulle träffa wilma 3. Så jag gick runt och hittade ÄNTLIGEN en svart halsduk som jag sökt i typ 100 år. Och då gick jag till vasaplan och skulle vänta på wilma, så kom klara och sa att hon var kvar på citysol så drog upp dit. Och sen så gick vi runt hela stan och köpte ett svart baslinne, awesome.

Kommentarer
Postat av: ELLA GRÖN

jag zommar in och printar;)

2011-01-20 @ 18:48:21
URL: http://ellagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0