HISS&DISS

- 3OH!3

Älskar deras musik man blir almänt glad av att lyssna på dom. Får en dyster min att lysa upp och le!


- Juliette

För hon hissade mig, så då måste jag ju hissa henne med! : D Hon äger och får mig alltid på bra humör, gör så att jag orkar med dagen! ily♥

 

 

- Facebook

Jag älskare! typ den bästa hemsidan, Jag älskar att spela spel då jag sitte vid datorn. Och på facebook finns det över 3000 spel! så jag blir aldrig uttråkad vid datorn längre :]

 

 


- Kompisar som tar en förgivet

Dom kompisarna är inte riktiga vänner. Vill dom att du ska vara deras kompis måste dom visa det, Personer som tar folk förgivet eller har en som en reserv kan tänka efter nästa gång!

 

- Lussekatter

Äkliga och överskattade säger jag bara! som ser ut som piss och smakar piss.

 

- Höstens slaskperiod

Hösten är fin då det är gula löv och gummet i luften. Men inte denhär tiden på året, det är kallt halt och slaskigt överallt! Huvva, nu vill jag att det ska komma en snöstorm och att vintern ska vara här! Det är ju trotsallt snart julafton ):

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0