I'm gonna be allright

Dagens humör: Arg, pga att allt jag gör ska dryga sig...
Dagens borde: Gå ut
Dagens frisyr: somvanligt
Dagens klädsel: Mjukisbyxor linne underkläder och pappas tröja
Dagens planer: gå ut med hunden

Dagens vill ha: En bussbiljett till åsele.
Dagens längtan: Nyår

Dagens fundering
: Ringa någon och se bio
Dagens beroende: Dator
Dagens tråkigaste: Magont
Dagens tidning: ingen ):
Dagens låt: Get it together

Nämn något som gjorde dig glad igår: Julafton
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov :]
Vad gjorde du för 15 min sedan: Dampade på min dator (aa)
Det sista du sa högt: Hejdå
Det senaste någon sa till dig: Hejdå
Vad har du druckit idag: Julmust
Vad var det senaste du åt: Soppa
Vad var det senaste du köpte: Julklappar
Vad är det för färg på din ytterdörr: Röd

Vad är det för väder hos dig nu: det är mörkt så jag ser inte ):
Godaste glassmaken: blåbär kulglass fo sho
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nopeeeeeee
Sover du tungt: Nej
Drömmer du mardrömmar: jaa
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb ):
Favoritklädsel: mjukisar och en tjocktröja
Favoritlåt just nu: Inga tårar räcker till.


Vad ser du om du tittar till höger: En vägg
Vad gör dig glad just nu: Inget, är bara trött och tråkig jusst nu ):
Vad ska du göra härnäst: Gå ut ):
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött och seg
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: har jag ju redan sagt D:
Sommarplaner: Stockholm/götet
Hur många kuddar sover du med: tvååååååååååååååå
Spelar du något instrument: Jag spelade bas i 3 år sedan slutade jag. Men jag spelar för migsjälv när jag har tid och lusst ibland
Morgon eller nattmänniska: Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt

Vad är viktigast för dig: Vänner och familj i guess
Är du kittlig: kanske :]
Snarkar du: Då jag är sjuk :]
Stjärntecken: Våg
Äckligaste insekten: är inte rädd för småkryp
Längtar du mest efter just nu: Stockholm/göteborg, nyår och sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0