There's the place where I want to be

Saknar kvällen sjuukt mycket! Julovet nästa? CHAA! har bildbrist, så jag bjuder på en charmig bild :] Idag när jag kom hem från skolan hade jag jätte ont i huvudet, så jag har legat i soffan och sovigt och latat mig hela dagen. Det blir en tidigkväll ikväll igen. Det kanske är menat att jag ska vara hemma och sova ut mig så jag orkar med allt. Vet inte om jag orkar gå till skolan imorgon, har kännt mig jätte hängig hela dan. Men jag ser hur det blir med det. Och imorgon är det engelska prov (för mig som var sjuk förra onsdagen.) och jag har inte glosorna till det, och jag har itne pluggat vidare mycket känns inte så bra. Men nu ska jag sluta skriva och sova typ ;] hejsssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0