2012 filmen

Denna film såg jag elin och Juliette på bio igår. den ägde! I början var den ganska dryg, men efter ett tag kom man in i den och så började den bli bra, och den är grymt bra jord. Lixom tänk dig att allt är datajort, det ser man ju inte ens! haha tumme upp blire på denhär filmen tycker jag. Och förut trodde jag på det, men efter att särr filmen blev det kanska överdrivet och ja jag tror att det kanske kommer bli en liten förändring men knappast att alla kommer dö. haha aja, som jag sa igår; Om jorden går under 2012 så ska jag dö för världen! Allt för negativ får man ju inte vara haha, eller jag ska vara som Charlie i filmen! min förebild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0