I'm the geek in pink


(syster på bilden) Idag så ska jag träffa fina! Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi hittar alltid på något iaf! Idag är det onsdag, och vi ska igentligen vara i skolan men har man studiedag så har man ;o Haha! Ja jag är riktigt jävla uttråkad, och väntar på att mina saker på farmville ska vara färdigodlade snart, jag blir suuur ): Och så ikväll far jag till mammsen, :) där jag troligen har min usb kabel så jag kan ladda över bilder! *pustar ut* det kommer bli skönt att kunna lägga in lite nya bilder ist för att bjuda på så tråkiga bilder D: och jag hatar bloglovin det suger, typ den sämsta hemsidan ever vafan! haha lilla dampet. men nu ska jag göra ngt annat hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0