All time low♥



Helloooo. Igår/idag var fint.
När jag och annie kom hem från stan så gjorde vi asmysig middag! Sen så kom fina, vi gick ut och gungade. Sen ringde vi rassemusse. Gick till honnom och snackade, sen drog vi ut igen och satt ute å dagiset och snackade. Men det blev kallt, och vi gick hem till mig. Bäddade ut en madrass på golvet och så satt alla på golvet/sängen och bara hade almänt mysigt. Vid kvart över 1 drog rasmus hem i mörkrett ahah, Sen sov vi. Så vi somnade ovanligt tidigt vid 2 typ, eller jag och fina låg på madrassen och snackade ett tag innan vi somnade. Då jag och fina vaknade låg annie fortfarande och sov, så vi fikade och fixade oss sen så vaknade hon. Vi drog in mot stan och käkade glass. Sen for alla hem och jag åt middag på 3 kronor med familjen och drog upp på sjukhuset och hälsa på farmor. Jusst nu så har jag en sovandes katt i mitt knä. Hon är så söt♥
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0