I'm gonna break your little heart.


Hello på er alla. Idag har jag varit med annie, blev väckt av att hon ringde;p Då hon kom åt vi frukost och fixade oss. Sen drov vi in till stan för att köpa ben&jerrys, Så gjorde vi det men stannade lite längre och gick runt och träffade amanda. Sen vid typ 5 tog vi bussen hem, Och sen när vi kom hem så satte vi oss vid datorn, sen så märkte jag bah MIN MOBIL ÄR BORTA!! Så jag sprang till hallen och drog på mig skorna och sprang till busshållplatsen(bussen vänder typ där jag bor.) så när den vänt och kom för att skulle köra mot stan så sa jag att min mobil var typ kvar. Så kollade vi där jag suttit, och så lyfte bussshaffisen på sätet, och så hittade han en mobil. men det var inte min! ;p så jag gick in igen, och då jag kollade under data stolen..vad hittar jag? Jo min mobil såklart - -'' Smarttjej_jag_nat.

Kommentarer
Postat av: linn

nej nej, mitt budskap kom nog ut fel. hna

2010-04-18 @ 14:55:48
URL: http://alcu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0