When it rains.


godmorgon folket.
Jag vaknade ovanligt tidigt idag, så jag har jusst sett Another gay movie, Jag såg den i somras med fina en gång. Men det var typ den första jag såg på voddler så;p Idag ska jag fara in till stan och träffa fina och rasmus, Det blir nog finfint. Sen ikväll ska jag vara med Juliette och Elin=MCC åh, typ våren 09♥ Vettefan vad vi hittar på men det blir säkert kalas<hahahhaha lol. Men pallar inte skriva så mycket mer jusst nu, hoppas ni får en bra..äre onsdag idag?:s aja hoppas ni får en bra dag iaf puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hårförlägning??? :):):)

2010-04-08 @ 18:27:03
Postat av: Elvira

Svar till anonym; Nope :]

2010-04-09 @ 00:05:09
URL: http://elvirawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0