5saker..


Innan jag börjar frysa så börjar jag alltid frysa om min näsa först, Har ingen jävla aning om varför, men varje gång jag är ute eller ngt på vintern så börjar jag alltid frysa om min näsa efter ett tag s;
är alltid tät i näsan ja, jag tror nästan mina kompisar kan minnas att varje gång dom säger lukta, eller känner du? så säger jag alltid; Nä, jag är tät i näsan ;o Har provat astmanässprey med det funkade inte. Vet inte riktigt varför, så när jag blir sjuk blir jag jätte tät, kan inte andas alls och får typ panik, as jobbigt.
Då jag nyser så får jag gåshud över hela kroppen vet inte om det är vanligt eller om alla får så, men det är asjobbigt. Och sen när jag ser film så får jag gåshud hela tiden bara det händer ngt fint i filmen, jag kan inte kontrolera det heller, det bara kommer hela tiden. Även om jag tänker bah okej nu ska jag inte få gåshud, så får jag det. Man bah ja jätte kul - -''
Jag fäster mig vid saker som min gamla mobil, jag har den fortfarande bredvid min säng, förut så hade jag dens telefonlucka på min mobil för jag ville ha ett minne av den typ, Är typ så med alla mina saker, som skor jag har. Tillslur ser det ut som 2sönderslitna hundleksaker som är typ bruna och äckliga men jag vill inte kasta dom utan jag har kvar dom i en garderob i frådet.. Då jag skaffar bil, vafan jag kommer ju aldrig kunna sälja den och typ köpa en ny utan köra med samma tills den dör/jagdör...
Jag älskar att titta på stjärnorna seriöst, så fort det är stjärnor ute så vill jag lägga mig ute på mitt tak och titta upp på dom, och jag kan inte få nog av det då jag väl börjat, skulle kunna ligga där hela natten tills solen gått upp. Åh dom är fan det underbaraste som finns, borde göra en såndär ascool stjärntatuering då jag blir stor :]

då annie ritade massa stjärnor på min arm, men isåfall ska jag inte ha så många, och det är förjävligt snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0