Painting all my dreams the color of your smile

Tja, Sitter nu i mina sidenkallingar och canada tjocktröja. Idag ska jag vara hemma och chillaa. Har ont i halsen, fan jag vill inte vara sjuk :c Aja, sen ikv så kommer mormor och ska vara barnvakt till gustaf för att mamma och pappa ska fara på bröllop. Så ikv ska jag nog äta choklad och banan, och sen så ska jag hitta någon som kan sitta och dryga på skype med mig för det äger. Och åh jag älskar mike posner, ska gifta mig med honnom när jag blir stor. JAG BRYR MIG INTE ATT HAN KOMMER VARA TYP 50+ARE DÅ. ah, jag vill sova, fast nej eller.. Eh ska gå och se på tv med mitt täcke nu, cyah.

åh, saknar min beeebiiis... :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0