Dag 05 – Vad är kärlek?

Ehm, det är en fråga jag frågat mig själv rätt ofta. Men enligt mig så finns det lixom olika ''kärleks levlar'' haha låter som väärldens player när jag säger så. Men kolla lixom, då du först träffar någon blir du intresserad, right? Ni kanske kommer närmare varandra på livet och du börjar kanske gilla personen. Sen när ni lixom kommit varandra jätte nära inpå på livet lär  du nog  bli kär. Jag hatar då folk säger att dom är kär i folk och älskar folk som dom knappt känner lixom väldigt bra. Den sista ''leveln'' I det hela är nog älska. Att älska någon är nog det allra starkaste bandet som finns, Då man värkligen älskar någon är det som om man är redo att lixom ge upp allt man kan bara för att få vara med den personen resten av hela sitt liv. Men sen så kan man ju också älska vänner och familje medlemmar. Men jag tror nog kärleks älska är typ det starkaste bandet som kan finnas mellan två perssoner. Jag har varit kär 1 gång i mitt liv, men aldrig älskat någon. Hoppas ingen blev typ sur eller något när dom läste igenom det här. Men det är iallafall min åsikt och jag står ganska stadigt fast vid den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0