Dag 06 – Min dag

Jag vaknade av att mamma kom in i rummet och frågade mig om jag skulle vara hemma idag, jag han bara vakna av typ halsont så jag svarade ja efterssom jag förstod att om min  hals fortfarande gjorde ont så skulle det nog vara så ett tag till, och jag hade rätt. Aja, sen vaknade jag 12 och gick upp och åt yogurt, (stavning) och såg på julkalendern avsnitt. (måste ju hänga med vafan!) sen blev jag riktigt hungrig och sugen på mat, så jag ställde mig i köket, tog fram en kyckling filé och pommes och stod och lagade mat i typ en timma. Medans jag åt såg jag extreme home makeover, som var mitt favvo program  då jag var 11 typ. Sen efter det såg jag top model. När det var slut drog jag mig in till mitt rum och satte mig vid datorn, som är typ nu. Senare ikv ska jag iallafall kanske baka pepparkakor med familjen appelgren. c:
haha sött seriöst face. Men aja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0