Dag 07 – Min bästa vän

Jag hatar att peka ut folk och vill inte sätta folk i olika fack osv, så jag brukar mest säga att alla mina vänner som jag lixom är med är mina bästa vänner. Såklart finns det vissa som jag känner mig mer en andra, men som sagt så vill jag lixom inte peka ut folk osv. Men iallfall så har jag bestämt  mig för att skriva ut om en av alla mina bästa vänner, och det blir nog Cornelia Ström. Hon hoppade in i min klass när jag gick i 5an. Redan sedan dom första dagarna som kom vi varandra riktigt nära. I mitten av 5an så hade vi kommit så nära varandra att vi lixom inte bara frågade om vi skulle vara med varandra efter skolan eller något sådant, utan det var mer typ, vem ska vi gå till? Vi ställde  alltid upp för varandra och stöttade om det var något. Vi har gått igenom så jävla mycket tillsammans så det går inte ens att förklara, lixom saker som man knappt kan tänka sig. Båda underbara och saker som bara kan få en att falla i bitar. Men när vi skulle börja i 7an så var det som om något bara klippte av vårat underbara band. Jag bytte till en annan skola och Cornelia lärde känna andra vänner osv. Jag minns att jag var jätte ledsen över det, men sen så häde det något som fick oss tillbaka tillbaka. Även om vi inte är med varandra lika ofta som då, så finns vi alltid där för varandra. Och det känns som att såfort det är något så styr ödet oss till varandra, jag menar jag kom hem till henne helt radom samma dag som hon och felix gjorde slut, jag träffade henne helt random förra veckan då det var något som hon satt och grät över, som jag inte vill ta upp här. Men alltså, Cornelia är någon som lixom förändrat hela mitt liv. Hon är en underbar person på alla sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0