Dag 09 – Min tro

Jag har liksom inte någon speciell ''gud'' som jag tror på eller något sånt. Men såklart så tror jag ju lixom lite smått på olika saker. Det som jag tror på mest är nog att allt har en mening, lixom ödet. För då man tänker efter så är det endå väääldigt små saker som kan ta en så himla långt i livet. Ett jävligt bra exempel jag har är, tänk om jag inte börjat lyssna på mcr? visst, det låter som om inget alls, men om jag itne gjort det hade jag aldrig blivit emo. Hade jag aldrig blivit emo hade jag aldrig lärt känna fina, hade jag inte lärt känna fina hade jag inte lärt känna elin, hade jag inte lärt känna elin hade jag aldrig lärt känna juliette, hade jag aldrig lärt känna juliette hade jag aldrig gått på prolympia och lixom varit den jag är idag. Så ni kan ju bara fatta vad ett litet musik band kan göra i livet? Det är rätt så sjukt faktiskt. Sen så tror jag lite på karma. Inte riktigt att man ska samla ihop massa karma och så, men mer typ om jag är taskig mot någon kommer jag få igen någon gång i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0