Du säger väll till om jag ska gå?

Hej, Nu sitter en död elvira framför datorn. Har nyss varit och simmat med Juliette Helena och Lina. Najssssssssss. Vi simma/badade från 10 i 6 till halv 8 typ, och vi har simmat jätte mycket. Stolt över migsjälv. Och igår blev det typ ingen uppdatering efterssom blogg.se dampade bajsanus. Så det sög ju.... Men nu ska jag typ ramla mig ner för trappan och kasta i mig en macka. HEJDÅ

BTW;

Ska förlänga håret med clips, och tona håret lite mörkare. Men hjälp mig hur jag ska ha min lugg ): Och C är uppsatt lugg, om ni inte fattar. Och ja. Jag suger på att rita, och det är slarv btw.


Kommentarer
Postat av: mikaela

A eller B tycker jag:]

fast jag tycker mest A, fast B också :]

2010-02-16 @ 21:22:10
URL: http://onlymikaelas.blogg.se/
Postat av: älgen

a eller c!

2010-02-17 @ 19:01:45
URL: http://neeelllaa.blogg.se/
Postat av: helena

a elr b!! fast du borde pröva b sen ar det bara att spara ut till a :)

2010-02-18 @ 16:47:48
Postat av: ellllllabella

A

2010-02-20 @ 16:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0