I can transform ya

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: vet inte, typ emo
Favoritgodis: CHOKLAD.
Är det nåt du absolut inte äter: Inlagda saker. och..........kattmat.
Kläder just nu: sidenkallingar+pyamaströja+underkläder
Musik just nu: break youre heart
Vad sa du senast: ärligt talat så vet jag inte
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: svenska tack?
Sommarplaner: Fara till england med nella och götet/sthm med fina och sthm med nella!
Fisk eller badkruka: FISK, hatar badkrukor ):
Saft eller alkohol: COCA COLA
Hur många kuddar sover du med: Tre eller 2
Favoritväder: vet inte, jag dras typ till randiga kläder :]
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Coca cola, Fina och... min och finas spec subway mackor.
Spelar du nåt instrument: Jag har spelat bas 3 år men slutat-
Morgon- eller nattmänniska: nattmäniska fo sho!
Sparare eller slösare: Förut sparare, nu slösare. asså, jag fick 150 i månadspeng och la undan 100 kr, sen klarade jag mig på 50 spen i månan. Hur fan lyckades jag?
Bästa film: Avatar!!!
Tror på liv på andra planeter: OFC!
Kommer du ihåg din första kärlek: mm.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, men kommer alltid bry mig om perssonen.
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Sen jag träffa dig ;);) haha nej men.. Ja?
Ser du på kärleken som ett misstag:
Hur många barn vill du ha när du blir stor: GASH, orkar inte ta upp historien.. men 2
Bio eller promenad: bio, sen promenad!!!!
Är du kittlig: höhö ne
Snarkar du? haha, vissa säger det vissa inte.
Stjärntecken? våg
Rädd för insekter? Nej vafan?
Äckligaste insekten: Gräshoppan som va i mitt och offas rum på gottland.. fyfan.
Största svaghet: Att falla för idioter.
Det här är jag bra på: Vara konstig
Bästa bok? det finns inga bra böcker.. <//3
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? FLYGA!!
Vad vill du jobba som? frisör!
Chips, morötter eller godis? morötter i nuläget
Pizza eller hamburgare? vet inte D:
Skriver du dagbok? Ja, eller ungefär..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? pierca, men vars vet jag itne
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat. men jag suger på att städa
Gungar du på stolen? Har typ nyss slutat
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej fyfan
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger?
Är du rädd för blod? haha, nej
Saltar du på maten? Nej D:
Gillar du att sjunga? För migsjälv ja
Anser du att du är stark? Jag orkar ju lyfta saker och så, men är inte den som brukar vinna i armbråttning.
Brukar du sola? På sommarn ja
Vad gör du om du får hicka? Dricker upp och ner
Röker du? Nope
Snusar du? euuuuuuuuuuuuuuuuuw
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? coca cola!!!!!!!! åh kom på att jag har en hel cola i kylen :DDDD

Kommentarer
Postat av: Anonym

dricker du? ;p

2010-02-06 @ 00:02:00
Postat av: elvira

SV:Nej?

2010-02-06 @ 12:27:49
Postat av: aaanonym'

Vem var din första kärlek?

Och vad hette hon/han? :]]

2010-02-08 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0