Now I don't know what to do.

Hej gott folk :D
Idag hade vi friluftsdag på bräntis och det.. sög. Fast, vi fick dra till betty för att äta och emelie behövde byxor. Sen så ringde vi en lärare och dom sa att alla skulle gå hem då typ. Så vi fick stanna hos betty. Och jag somnade i hennes soffa. Sen hämtade mamma mig, vi såg på The reader. Och jag känner mig jätte hängig så troligen stannar jag hemma imorn. Och filmen ( the reader ) Var typ den finaste/sorligaste filmen jag sätt. Typ min nya favorti depp film. Orkar inte skriva mer nu. Kanske skriver senare.
pusshej


Jag älskaren♥

Kommentarer
Postat av: Neeellaa

svar: han är visst söt :)

2010-02-02 @ 15:47:10
URL: http://neeelllaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0