You relly gonna be some one.

Bilder från igår;





haha, cornelia lyckades inte så bra, slutade med att den gick sönder ):

Sen blev hon nerslagen på väg hem från affären. HAHA NEJ. Men hon började blöda helt random

Och så var vi lagomt smala. (som alltid.)

Haha, Fotade inte så mycket. Men vi hade askul :D Vi for till skolan och åkte skridskor, fast jag råkade sätta på fel fot och orkade inte knyta för mina fingrar blev till is. Sen låg vi på ett mål och åt godis. Men det blev för kallt så vi drog hem igen, och pratade. Men sen så fick vi värsta kicken att göra något så vi kuta till coop i tjocktröja och mjukisar i typ 25-. Kallt men kul :D Och jag köpte Baugette. Haha lite random. Men det var 3 för 10 så jag passade på :] Orkar inte skriva mer en så, men vi hittade på lite av allt möjligt, skridskor,sprionga till coop och skrana. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0