I think about my bby.



1. 70% av mina dagar spenderas i min säng med min laptop.
Ja, om jag inte är med kompis eller har något annat för mig så sätter jag mig vid datorn. Om jag tillexempel är ledig en dag och inte orkar hitta på något, så sitter jag vid datorn och gör ingenting.. Jag har typ inget liv HAHA.
2. Då jag var liten bodde jag på en bondgård.
Då jag var pytteliten så bodde vi ute i hishö (stavning?) Och där grannen hade 20 hästar och Vi hade en häst som hätte Landril. Fast landril sålde vi då jag skulle börja ettan pga att mamma vart gravid och skulle få gustaf. Så det förklarar min vackra e-postadress.
3. Jag  ÄLSKAR gosedjur.
Utan gossedjur skulle jag inte klara mig. Seriöst, så ensam jag skulle känna mig när jag skulle sova. Och jag får tvångstankar att gosedjuren har känslor. Så Jag måste alltid bädda ner dom så dom sover skönt innan jag ska sova. Och varje gång jag har något att säga, t ex om jag är ledsen eller hört värsta stora hämligheten så brukar jag prata ut för dom. Jag vet jag får inget svar. Men asså det är så skönt att bara prata ut :]
4. Jag har ett dolt ritblock.
Haha ja, det låter lite konstigt. Men asså, Jag gillar inte att prata ut om kännslor för folk. Så istället ritar jag. Det är så himla skönt att rita av sig allt och skriva av sig. Har nyss ritat ut en bok. Säkert 400 täckningar i den. Och allt det har jag ritat under 09. Helt sjukt.. D:
5. Varje gång jag äter något onyttigt så måste jag ha en förklaring till att jag kan äta det.
Varje gång jag ska äta typ glass eller något så måste jag alltid ha en förklaring varför jag förkänar att äta det. Lixom om jag äter choklad innan jag drar och simmar. Så tänker jag Alltid; Men jag kan äta det för jag kommer endå att träna bort det när jag simmar.

Ja nu vet ni. Och ja jag är typ physkiskt störd ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0