långt och tråkigt.

eeeeeeeh, sha! Jusst nus sitter jag i min underbara säng och lyssnar på musik!♥ Idag har det varit skola, somvanligt. På morgonen så hade vi SO och pratade om brott och straff. efter det gympa.. D: Och vi har ingen köld gräns. Så även som som var sjuka (inklusive mig.) Fick gå till badhuset och tillbaka.. I 25 minus grader. TORTYR?!?!?!?!?!? Hahaha. Efter lunch hade vi NO i tre timmar. Fast det var inte så drygt som det brukar vara. Jag oskar filén och Jonte skrev en massa fakta om Jupiter<3<3 typ min favvo planet nu!! Den är tuuuuuuff. Och vi skrev ner en massa onödig fakta. Asså sådan fakta som inte ens var meningen att vi skulle skriva. Egentligen skulle vi bara svara på lite frågor och inge mer typ. Haha sen så slutade vi, och klockan hade blivigt 3. Så vi tog bussen till stan. (asså jag Juliette och helena.) Och Juliette och helena fixade pressenter. Sen så drog helena och jag och juliette shooppa. Köpt 1 tröja. ! kardigan och ett par shorts! :D  har dock inte tagit kort på dom en men snart så lägger jag väll uppp nån bild.

Jag bjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0