Maybe you're gonna be the one that saves me.


snygg bild från hemavan förra vintern. Idag har jag bara vilat, bakat kladdkaka sätt film och sovigt en massa. rätt skönt faktiskt. Snart ska jag äta kladdkaka och se film, sen blir det att göra ansiktsmask och sova. imorgon blire en busstur till åsele!♥ Det blir lan, cs the sims och facebook najsnajsss.
Gårdagen ägde! Vi gick till älven och såg ut över stans raketer vilket var underbart, dom hade raketer som blev blommor,hjärtan färgglada vanliga raketer. Sen så åkte vi skrana ner för en trapp vid älven. Och det gick inte så bra för mig, åkte av skranan och åkte på rumpa rakt ner och for ner med huvudet i snön. jadu inte så vacker syn skulle jag väll kunna säga. Och det var kallt! hade bara tight som en tröja+convurse =mmmm hahahaha. Nu ska jag sluta skriva innan ni somnar, vilket jag snart gör. hahah hejss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0