You don't know what I keep inside.


(Jag=skabb jusst nu. Jagvet. Men har en anledning till det..)
Måndag igen, och denhär måndagen SÖG med stora bokstäver.. Först; Idrott. Skidor mm kul D: Efter det, så var det livråd. Och alla var jätte dryga, och sen skickades jag ut i korridoren för att jag viskat lite med emelie, medans alla andra typ skrek. Så m jätte kul. Efter det var det musik, och jag kände värkligen inte gör att ha musik.. Men jag spelade lite gittar sen så gav jag typ upp och sov. Sen bild.  Jag målade framsida till sagan som jag skriver på svenskan, SEN ÄNTLIGEN SLUTADE VI. Och då for vi till stan och köpte lite saker, och hoppade på bussen till ersmark. Vid 8 tog jag och lina bussen hem och nu så måste jag stenplugga tyska glosor, Och min mobil daampar sönder.. Rolig dag.. eller?

Och förklaringen till att jag är skabbig är;
Hade skidor på morgonen och ramlade ner i snön så mitt hår dampa. Och sen på lunchrasten så hällde oskar vatten i mitt hår.. Bara för att jag fick damp när han blötte ner min mobil.. Så ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0