damn, jag saknar min kamera.


100 FRÅGoR..

1. Tre namn jag lyssnar till: Elvira, elvis, spiklåda
2. Någonting jag tycker om med mig själv: vettefan.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: haha, allt?
4. Detta är jag rädd för: Zombies, tommahus, mörker, clowner, spöken, osvosv
5. Tre saker jag vill ha varje dag: sol, sommar, kompisar,
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: röra bommul, äta oliver, döda en fisk

7. Detta tycker jag om att göra: levaaaaaaaa föfan
8. Detta vill jag göra just nu: se film :]
9. Bästa känslan: vara såhär asglas, så man bara hoppar omkring och skriker
10. Värsta känslan: då man hör att ngn man värkligen bryr sig om ligger döende
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: vettenfan s;
12. Är jag kär just nu: nope
13. Jag vill gifta mig: nej vafan, jag vill ha kvar mitt efternamn, plus att det är bara slöseri med pengar.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: oj vilken svår fråga, vara mer modig och göra saker jag egentligen inte vågar.
15. Min käraste ägodel: vänner och familj
16. Något jag vill ha: vet inte, roligt
17. Detta har jag på mig just nu: underkläder tjocktröja shorts
18. Favoritkläder: stora tjocktröjjor
19. Favoritdjur: vettefan, igelkottar typ..seriöst..
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: allt, det spelar ingen roll ;p
21. Favoritlåt just nu: vettefan ,p
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Ingen aning, om jag ska vara ärlig så tycker jag no är skitkul, men HK är nog bäst.
23. Stjärntecken: våååg
24. En bok jag älskar: vargbröder, asså seriöst.
25. En film jag älskar: ehm, jag vettefan nightmare before christmas, den har nog alltid varit favoriten enda sedan 06
26. Tv-program jag gillar: jersey shore
27. Favoritdoft: Ingen aning, eller jo. Då man är kär och känner lukten av den man gillar.
28. Detta äter jag gärna: vetinte,
29. Dricker helst: cola
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: tokyo
32. Färg på mina ögon: grågröna
33. Min längd: vet inte ;c
34. Jag tror på: att allt har en mening
35. Jag spelar: Need for speed, cs
36. Person(er) jag beundrar: ehm, vet inte
37. Så här bor jag: mamma; radhus pappa; parhus
38. Antal döda krukväxter i hemmet: vet inte, inga?
39. Det här tänder mig: Vet inte,
40. Det här gör mig avtänd: Killar som bara snackar om sigsjälv och låtsas vara deprimerad för att få uppmärksamhet.
41. Favoritfärg: grå
42. Favoritcitat: vet inte, har inget specielt.

43. En hemlighet jag vet: som ingen får veta
44. Bästa present jag fått: mitt duntäcke, åhhh♥
45. Senast köpta skiva: ingen jävla aning, typ mychem
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: vet inte, min mun?
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: typ det mesta
48. Udda förmåga/egenskap: jag är överrörlig i armarna, så jag kan klia min egna rygg as mkt!! :D
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en katt
50. Vad lyssnar du på just nu?: eminem
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? åkt bil, sovigt och ska vara barnvakt
52. Var är dina föräldrar födda? ehm, ska man veta sånt?
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? ingen aning.
54. Vilken är din favoritrestaurang? no idea
55. När badade du i en pool senast? turkiet
56. Har du varit med i någon skolpjäs? såklart!
57. Hur många barn vill du ha? 1-2 st
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? ingen, mest bara svårt för vissa artister/band
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? INTE SOCCARNA, då jag var liten så skulle jag och några kompisar ha dansuppvisning på deras möte, och dom låter oss sitta i ett rum på 2kvadratmeter knäpptysta i en timme för dom skulle ha tyst minut för att några slutat? vafan, jävla cpn dom har fan ingen rätt i samhället. hatar fittorna. dööööööööööööööööööö
60. Vad har du för TV-kanaler? massa
61.har du åkt moped någon gång? ofc
62. Har du busringt någon gång? haha, vem har inte?
63. Har du fått felparkeringsböter? mamma....
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? aldrig
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? canarie öarna
66. Har du en egen trädgård? ne, eller familjens?
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? vet inte, svampbob?
68. Kan du alla orden i nationalsången? ehm, du gamla?
69. Badkar eller duschkabin? båda
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? vet inte :c
71. Favoritpizza? Visuvio med bananer, åh fina...
72. Chips eller popcorn? beroro på
73. Vilken färg på läppstift använder du? ingen..
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? ja, såklart<3<3<3<
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin, eller godmorgons
77. Vem är den senaste som du åt ute med? vet inte
78. Favoritchoklad? Marabou
79. När röstade du senast? för liten
80. När åt du en hemodlad tomat sist? typ 5 år sen?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? ja
82. Är du bra på matlagning? JA
83. Klarar du att tanka själv? va?
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen? öh nae
85. Pepsi eller Coca Cola? coca cola!!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? eh, nej
87. Vad är det du senaste handlade? glass...
88. Har du kräkts offentligt? men ja..
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? eh båda?
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hahha nej
91. Har du ringt något betalnummer? va?
92. Kan man vara vän med sitt ex? Absolut
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? farmor
94. Hade du mycket hår som liten bebis? yes
95.Vad har du för telefonsvarare/mobilsvar? ingen
96. Vad har du i din väska? har ingen väska
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? smsar
98. Vad har du att vara tacksam för? vet inte,
99. Var hittade du den här listan? en blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: 
dom som vill. Go ahead, det sög verkligen men ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0