Never say never

Hejsan folket,
Jag och nella for hem till min mormor som bor ute vid havet. Mormor är i italien jusst nu så vi bodde där med gustaf och mamma, fast jag och nella bodde ute i utehuset/gäst stugan. Vi skulle bada i  havet, men vi fega ur.. Sen så gick vi in till stugan och såg film. Vid 12 typ gick vi in till oss och snackade tills halv fyra och lyssnade på musik med min mobilhögtalare, det gillas :) Sen dagen efter så for vi hem tidigt för att nella skulle till åsele, och jag till brattsbacka med cornelia. Så jag och conrelia for till stan och tog bussen, tog ca en och en halv timma, vi satt och flög omkring i bussen för det var förjävligt dålig väg och vi var dom enda på bussen ;p Sen så kom vi fram så badade vi, fiskade fick 2 aborrar som vi knäckte nacken på!! eller...cornelia.. Sen så skulle jag gå ut på bryggan så bah PLASK SÅ VAR DET EN ENMETERS STOR OCH FET GÄDDA UNDER BRYGGAN SOM SIMMA IVÄG SÅ JAG TYP SKREK CP!! sen for vi hem och sov, och nu idag så har jag åkt hem och ikv ska jag vara barnvakt åt min lillebroder. he bli finfint!
bilder från mormor med nella,

brodern styla för nella...


sötshejen..
Brattsbacka med cornelia,

buss

bondkläderna såklart! ;p

sssssssöööööööööööööööööööööööööööööttttttaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0