Homecoming

Godmorgon,
Vaknade jusst av ett jätte konstigt ljud. Asså som någon snarkade hur högt som hällst. Jag bah, wtf vem snarkar så jävulskt högt? Så jag gick ut och kollade i alla sovrum men ingen är hemma, så märker jag att det är någon cp maskin. FYFAN vad jag är less på byggarbetarna, dom gräver upp alla jävla vägar där jag bor. Lixom, måste dom ta allt samtidigt? åhh...... Och att dom är här så tidigt på morgonen? och tänker inte på att folk sover? jävls idioter, I rummer jag hade förut så ät väggen lixom rakt ut mot vägen. Så när jag skulle lägga mig så körde dom utanför och byggde? lixom, dom kan ju fan inte jobba klockan 12 på natten en vardag? RAKT UTANFÖR HUS?!
Ja, tack vara dom cpna så är min dag förstörd. Vill bara sova och vakna imorgon ):

Kommentarer
Postat av: N

du ska iallafall vara glad att du inte har plastfönster som jag har, och typ polacker som kan komma upp i fönstret när som helst ;s

och som idag då en jävla moped jävel skulle fara fram och tillbaka i typ en timme.. :@

2010-06-15 @ 19:33:48
URL: http://neeelllaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0