I run this.

Jag antar att dom flesta sitter i skolan jusst nu, men inte jag! Idag så vaknade jag halv 8 och stressade på mig kläder, sen så kom isak så jag gjorde fika och borsta tänderna sen drog vi till bölesholmarna. efterssom vi var så tidiga(för vi cyklade inte med dom i klassen) så satt vi på bryggan och doppade fötterna. Sen kom betty och jag gjorde upp en brasa. Och på första försöket så fick jag upp värsta mega brasan ;) (som dessutom brann höll hela dagen! Sen kom alla i klassen. Vi typ la ut alla saker överallt sen så sjöng vi upp våran sång som vi gjort till Lina, Våran bild och engelska lärare som ska ta ledigt ett år och flytta till stockholm, och inte säkert att hon kommer tillbaka..): Och så började hon gråta jätte mycket och så gjorde betty med haha. Sen hade vi gruppkram. Sen så började folk att bada, Men efterssom jag fortfarande är dyngförkyld sen jag och betty badade i torsdags så undvek jag det. Sen åt vi, och så kom erik oskar isak och la sig på min filt och solade/brottades och så dampade alla ett tag, hahah. Men när vi blev less på solen så gick vi till någon bro och kastade asstora stenar i vattnet så det skvättade 3 meter upp typ s: fyfan, jag blev ju fan blöt typ ;p Sen så stod alla på bryggan och dampade och gungade på den och skvätta vatten och vissa badade. Jag ville bada men jag hade inte badkläder med mig ens så.. Men klockan blev halv 12 och vi packade ihop och drog hem. Så nu ska jag fixa mig tills 6 då vi har idrottsgala och ska äta middag och typ dansa. (det är för 6orna 7orna och 8orna, inte 9orna för dom ha bal.) Det är som våran bal fast vi har med alla typ.  Så nu väntar jag på att mitt hår ska torka så ska jag kleta på smink och klä på mig klännig, OMG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0