I see sunset in youre eyes.

Hej folket, har alla haft en bra första sommarlovsdag? Det hade jag iallafall! Fikade med familjen efter kyrkan, sen drog jag till stan och träffade Fina andrea tommy och lukas, Vi var på tivolit och åkte, men alla blev typ less efter ett åk förutom jag och andrea, så vi var hardcore och åkte som galningar! Sen så träffade vi ida, hon var med Emil och massa fler. Sen så drog vi till donken och åt mat, Sen så for jag andrea och lukas till sparken, och så var jag asamega ball och cyklade på lukas cykel i polen, eller ja det är en grop som är konstig som man åker i, men jag kallar den polen (aa) Så jag var jätte cool, sen så åkte jag ner för en backe där och det fanns ingen bromms alls så jag höll typ på att dö o: så mina skor blev slitna<////3 Sen så for jag fina ida emil och några av domms kompisar till bölesholmarna och grillade, det vart skit myggit. Så vi drog hem ganska snabbt, Efter det for vi till en gunga på rödeng och gungade och träffade isak robin och oskar, men dom var tråkiga så jag och fina drog hem och såg film, men fina somnade jätte snabbt så jag la mig och sov jag med ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0