It brings me tears to see you

hej igen,
Jag har sovit hos fina inatt dom ni nog vet. Jag fina och tommy tältade på finas gård, vi såg film först fast hennes pappa tattade datorn.. ): och sen så grillade vi, Fast det var ju något jävligt med mygg så vi dog, och fina fick seriöst 50 myggbett.. Och då satte vi oss i tältet och sen sov vi, men jag vaknade klockan 7 typ av att det spöregnade. Så jag fick typ tix och la huvudet under kudden och somnade om. Sen så vaknade jag typ 9 och då slog vi ihop tältet och bara degade till klockan 1 typ, jag var helt död orkade fan inget så fort jag såg en soffa eller säng så la jag mig och sov, ehe. Men vid 3 typ kom mamma och hämtade mig och fina och jag fixade mig, sen for vi till stan och åt middag på easten palace. Sen så for vi till bion så mötte vi liam och tommy och såg Dear jon, Den var faktiskt bra. Men det var hämskt och jag började gråta.. ehe, 3e gången jag gråter i en film!! OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0