stars are blind.

god..kväll?
haha, anyvaj. Så har jag jusst kommit hem från bion, såg robin hood med moder och syster. Den var faktiskt bra. Fast man blev lite less på att sitta still efter 2 timmar. Men jag överlevde. Idag så var det tisdag, Och asslapp dag. OCH VET NI VAD?! Idag var den sista tyska lektionen för hela 7an. Känns som en stooor börda lättats från mitt hjärta<3<3 Och i 8an ska jag få byta till engelska :) sen på so'n spelade vi brännboll och bara hade det asm. taggar sjukt tills tisdag(om en vecka) för då har vi frulifts dag med klassen och vi ska fara och bada och masssa. Kommer fan aldrig glömma bölesholmarna i höstas. Alla knuffade ner varandra från bryggan, hahah sen knuffade vi ner oskar l med kläderna på, stackarn. aja. Är helt slut nu och funderar på att lägga min framför tvn sista timmarna. pusshej

gammal bild offa tog på mig typ 08a.
hhaha minns hur sur jag blev då hon väkte mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0