Krångfors.

OCH NU..KRÅNGFORS BILDER! OCH NEJ DET HETER INTE KRAMFORS. KRÅNGFORS ÄR EN LITEN BY DÄR JAG HAR MIN ''LILLA'' STUGA.

liten gård vi har höhö. och ja, dom två husen är våra också, eller dom lixom är en del av stugan. eller vafan man nu ska säga, det är vi som bor i dom iaf.

såhär såg bilen ut efter en natt. Innan vi åkte vare 20cm tjockt snölager på bilen..


som ni ser är huset vääldigt gammalt, Min gammelmormor bodde där som liten, och jag vet inte om deras familj ärvde det också eller något. Men det är ganska coolt, för alla saker är ju lixom kvar. Ni ser på bilden typ, alla saker på bilden är ju från då gammelmormor bodde där:]

Och jag har inga bilder på då vi körde skoter, för jag vågade inte ta med systemkameran då vi körde :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0